Februari

Februari

Deze maand was er een met twee gezichten. Tot de Midwintermarathon ging het me voor de wind en de kilometers vlogen onder de schoenen door. Toen de griep. En twaalf dagen niet lopen. Crisis en vreselijk balen. Vanaf de 19e weer aan het lopen en dat valt niet mee. Ondanks dat ik deze keer geen antibiotica heb geslikt wilde mijn lijf meer herstel dan dat ik wilde. Lopen met een hoge hartslag op een tempo wat niet hoort bij die hoge hartslag. Dus wat meer rust tussen de trainingen gedaan en nu merk ik dat het langzaam beter wordt. Gisteren de VIB loop bij de Maarsseveense Plassen gedaan en hierbij mijn sportmasseur Marjon naar een mooie tijd van 53 min 36 gehaast op de 10 kilometer. Vandaag een herstelloopje van 5 kilometer gedaan. Nog vier weken naar de Halve van de Haar. Langzaam aan de kilometers uitbouwen waarbij ik wel goed zal luisteren naar mijn lijf.

Reactie schrijven

Commentaren: 0