Maart

De woensdag na de halve van de Haar liep ik een rustig herstelloopje van 5 km. Mijn benen voelde zwaar en door dit herstelloopje werd het iets minder. Vrijdagochtend scheen de zon en dus de korte broek en een shirt met korte mouwen de loopschoenen aan getrokken en 10 km gelopen. Ging lekker tot 7 km en daarna kwam de klad er een beetje in. Gelukkig wist ik dat ik vrijdagavond naar de sportmasseur mocht. Daar op de massagetafel bij Marjon kregen mijn benen de aandacht die ze verdiend hebben. Gelijk besloten om van het weekend lekker rust te houden.

P.S.: het is nu donderdag en ik heb de hele week nog niet gelopen door de oefendagen van de ME en het weer. En ik voel me niet eens schuldig maar morgen ga ik weer hoor!

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Charlotte (vrijdag, 15 april 2016 09:38)

    En hoe gaat het lopen nu na een week 'hardloop rust'?