Rustige periode

Tijdens het lopen vanavond besefte ik dat ik deze maand nog geen blog geschreven had. Schandalig maar waar dus nu maar even in de pen geklommen. Heb ik niet gelopen dan? Jawel maar even wat minder.En met Pinksteren zijn we naar Texel geweest met het hele gezin. Dit omdat we 30 jaar getrouwd waren. Hardloopschoenen gingen mee en ondanks de forse wind toch lekker 10 kilometer op mijn favorieteWaddeneiland gemaakt.
Bij het terug kijken van mijn hardloopgegevens valt het op dat ik nu harder loop met een lagere hartslag. Dus het gaat de goede kant op. Als hardloper wil je natuurlijk altijd harder en verder.
Vanavond was het het Nederlands kampioenschap naaktslakontwijken. Door de regen van vandaag besloten deze beestjes om in grote getallen over te steken. Ik heb gewonnen want ik heb ze alle in leven gelaten. Lekker veel zuurstof in de lucht en het begin van deze week is weer goed begonnen. Woensdag nog lopen op Nederlandse bodem en daarna de hardloopschoenen de koffer in.

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Myrthe (maandag, 23 mei 2016 22:46)

    Hebben we toch evenveel gelopen op Texel! Alleen ik in 2 keer, hihi.

  • #2

    Charlotte (donderdag, 26 mei 2016 12:30)

    En passen de schoenen nog in de koffer? ;)