Nog minder dan 7 weken

Tijdens mijn trainingsloop van gisteren liep ik eens te mijmeren totdat ik er achter kwam dat ik nog 7 weken heb tot de Halve van Texel. Zeven weken. En ik heb nu weer eens een lange duurloop gedaan van 10 kilometer. En dat moeten er 21 worden, liefst nog ietsje meer voor 25 september. Dat wordt passen en meten want op het werk is het vakantietijd wat inhoud dat er minder mensen zijn voor het vanzelf binnen komende werk! Tel daarbij op dat er ook nog wat ME-piketweken tussen zitten en de paniek slaat toe. Zeven weken....dat wordt trainen, trainen en nog eens trainen. In mijn hoofd heb ik het inmiddels wel op een rijtje. Morgen 8 kilometer, donderdag een lekkere snelle duurloop en dan vrijdag een lange duurloop van 12 a 13 kilometer. Het weekend werken en dan volgende week proberen uit te bouwen richting 15 a 16 kilometer. In mijn hoofd klopt het, nu de uitvoering nog.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Charlotte (dinsdag, 09 augustus 2016 14:27)

    Komt goed super opa!