Veel kilometers

De planning van de vorige blog is bijna helemaal gelukt. De geplande lange duurloop werd zelfs 14 kilometer. Afgelopen weekend niet gelopen omdat ik moest werken. De schade in gehaald op maandag en dinsdag een rondje Lint gelopen met de atletiekvereniging. Gisteren, ja mijn weekend bestaat uit vier vrije dagen, een lange duurloop gedaan. In een heel rustig tempo, dat is voor mij heel lastig, 17 kilometer in het zonnetje gelopen. Het was best warm en de stukken met wind tegen waren echt lekker. Ik had speciaal een route gekozen met veel bomen zodat ik lekker in de schaduw kon lopen. Eerst een stuk langs het Amsterdam-Rijnkanaal, daarna in de richting van de Scheendijk en als kers op de taart een lang stuk langs de Vecht. Een uur en drie kwartier duurde het geheel. Inmiddels is het startnummer van de Royalrun binnen. Volgende week zondag door de tuin van paleis Soestdijk 7 kilometer lopen. Nu een dagje oppassen op mijn kleindochter.

Reactie schrijven

Commentaren: 0