Royal Run

De afgelopen week geen lange duurloop omdat ik ME-piket had en dus na een oproep binnen een uur klaar moet staan. Zondag wel een lekkere 8 kilometer gelopen. De hele zondag regende het stevig en toen het droog was ging ik van start. Halverwege kreeg ik toch nog een behoorlijke bui over me heen, resultaat: het water stond in mijn schoenen en als een verzopen kat kwam ik thuis. Dinsdag de testloop bij de Maarsseveense Plassen waarbij ik de 5 kilometer in 23 min 47 sec liep, ruim 4 minuten sneller dan vorig jaar! Geen PR maar de voortgang is er. Inmiddels was de zomer weer terug en de temperatuur liep langzaam op richting de 30 graden. En toch vrijdag weer de kilometers maken, tempo erg rustig maar toch weer gedaan. En vrijdagavond naar Marjon van www.tijdvoordemasseur.nl voor een heerlijke  massage. Mijn benen waren hier wel weer eens aan toe. En dan zondag de Royal Run. Deze werd voor de derde keer georganiseerd en ik heb nog geen editie gemist. Ik had weer ingeschreven voor de 7 kilometer, twee rondjes rond het paleis en door de paleistuin. Ondanks de warmte liep ik echt lekker en na 33 min en 47 sec was ik terug. Ruim 3 minuten sneller dan de vorige keer. Vandaag een rustdag en dan morgen de Vechtloop in mijn woonplaats. Kijken wat mijn tijd gaat worden. 


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Charlotte (dinsdag, 30 augustus 2016 12:48)

    Zet hem op super opa!