Dipje

Het heeft even geduurd maar hier is dan de nieuwe blog. Na de halve van Texel nog genoten van een weekje vakantie op het eiland. Wel wat gelopen en een sportmassage in Den Hoorn gehad. Zondags stond de Singelloop Utrecht op het programma. Dit was de natste versie die ik ooit heb gelopen. Wat een regen. Voor mijn gevoel ging het totaal niet maar achteraf bleek dat ik best lekker door gelopen had: 16 seconden boven mijn PR.

Na de vakantie begon mijn verhooropleiding. Is een behoorlijke belasting met lange werkdagen en de daarbij behorende vermoeidheid. Je wordt namelijk gedwongen om een werkwijze onder de knie te krijgen die helemaal nieuw voor je is. Geestelijk kan je daar best druk mee zijn. Hierdoor kwam het lopen wat in de verdrukking. En de keren dat ik liep ging het niet echt lekker. Tot overmaat van ramp begon de achillespees rechts ook nog eens te zeuren. Na een bezoek aan de fysio en het weer oppakken van de traptree-oefening bleek dat het gelukkig mee viel. 

Inmiddels loop ik weer wat regelmatiger en heb de eerste VIB-loop en de Lintloop Max af kunnen strepen. Zondag heb ik de Zevenheuvelenloop laten schieten. De weersvoorspellingen waren zodanig slecht dat ik niets eens heb geprobeerd om in Nijmegen te komen.

Het is nu zaak om langzaam weer wat meer kilometers te gaan lopen want in februari gaan we naar Barcelona voor de halve marathon daar. 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Charlotte (zondag, 27 november 2016 20:22)

    Ik miste je stukjes al!!