Nog 4 weken

Nog vier weken te gaan naar de halve van de Haar. De trainingen gaan lekker en de opbouw in kilometers gaat best goed. Als ik kijk dat ik in maart tot nu toe al weer bijna 70 kilometer heb gelopen begrijp je dat ik een gelukkig mens ben. En wat was het lekker om van de week twee in korte broek en korte mouwen te kunnen lopen. Laat het goede weer maar komen, toch?

Vorige week zondag liep ik voor het eerst weer eens meer dan 10 kilometer en dat was een echt lekker gevoel. Morgen staat er een rondje Het Lint op het programma en dat moet dan goed zijn voor 14 kilometer. Van de week wordt het even schipperen i.v.m. afspraken en ME-oefendagen. En volgend weekend is het werkweekend. Passen en meten dus maar ik ga er voor. Het is al langer licht 's-avonds dus die loop mogelijkheid is er ook weer.

Dus: aftellen naar 17 april en optellen die kilometers.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Charlotte (maandag, 27 maart 2017 10:18)

    Gaat helemaal goedkomen!