Topmaand

Bijna 70 kilometer in een maand. Dat was al weer even geleden. In januari maar een week minder gelopen en de rest van de maand 3 keer per week kunnen lopen. Elke week iets meer gelopen en de laatste week kwam ik op totaal 21 kilometer uit. Het gaat echt lekker. Vandaag is mijn rustdag. En maandag naar de sportmasseur. Kan ik wel weer eens gebruiken. Ik merk aan de benen dat ze de opbouw wel aan kunnen maar een keer verwennen door de sportmasseur kan geen kwaad. Nou ja, verwennen. Zal wel weer even wat pijnlijke momenten opleveren maar daarna is het altijd toch weer genieten.

Ik zal zo ook weer even de agenda bijwerken want er zijn weer wat geplande loopjes bij gekomen. Het is weer gelukt om in te schrijven voor de Texel halve marathon. Ik ben dus weer een blij mens, in september weer naar mijn favoriete waddeneiland. Gelijk ook maar weer de vakantie geboekt!

Reactie schrijven

Commentaren: 0