En door

Weer een week voorbij. Het bezoek aan de masseur was heerlijk. Was voor mij de eerste keer dat ik bij Odette op de tafel lag. Ik was bang dat mijn benen best wat pijnlijke momenten zouden beleven maar het viel heel erg mee. Het resultaat was heerlijke ontspannen beenspieren. Dat duurde maar een dag want dinsdag stond er een heuveltraining op het programma. Het was voor mij voor het eerst sinds oktober dat ik weer eens op de club mee trainde. Kon best aardig mee komen. Programma was 4 keer 400 meter en een keer 3 km. Pittig en dus de woensdag weer zure benen.

Woensdagavond schaatsen maar daar kan ik kort over zijn: ging voor geen meter. Dus na 50 minuten van het ijs gegaan.

Vrijdag was er weer eens code geel afgegeven voor heftige sneeuwval. Dus vroeg op pad gegaan voor de lange duurloop. De bedoeling was om 11 km te gaan lopen. Het ging erg lekker en vlot en ik moest echt stoppen na die 11 km want anders had ik nu misschien nog wel gelopen. Zo ver had ik tijden niet gelopen. Maar om niet weer de boel te veel te belasten heel verstandig gestopt. De spierpijn na deze inspanning viel reuze mee.

Gisteren heb ik nog even 8 km aan het weektotaal toegevoegd. Keurig 2 kilometer meer gelopen dan vorige week. Nog 50 dagen tot de halve van de Haar. Rustig door gaan met de opbouw en vol spanning wachten of ik Asics Frontrunner ben geworden.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Myrthe (maandag, 12 februari 2018 20:39)

    Spannend, ik wacht (en hoop) met je mee! ��