Nog 4 weken

De halve van de Haar komt rap dichterbij. Nog vier weken en dan is het zover. 

Even een terugblik op de maand februari: bijna 100 kilometer gelopen. Bijna elke week drie keer kunnen lopen. Een week door het werk niet maar een beetje rust inbouwen kan geen kwaad. Verder gaat de opbouw in kilometers voorspoedig. Gisteren een lange duurloop van 18 kilometer gedaan en ik moet zeggen dat het begin stroef was. Kwam waarschijnlijk ook door de kou maar de eerste kilometers wilde er geen tempo in komen. Dan maar genieten van de omgeving. Ik liep via Vleuten naar kasteel De Haar, dus een stuk over het parcours van de halve van de Haar. Daarna door de polder weer terug naar het dorp Haarzuilens en tot besluit nog een extra rondje om de Haarrijnse Plas. 

Ik krijg steeds meer plezier van mij On Running schoenen. Wat lopen die lekker. Of dat je op pantoffeltjes loopt. Ook de langere afstand blijft dat gevoel gewoon bestaan. Maar doordat ik oude sokken aan had wel nu wat last van de bovenkant van mijn rechterenkel. Kennelijk zat de sok net te strak waardoor mijn enkelband wat knel heeft gezeten. Vandaag dus gelijk maar nieuwe Falke sokken gekocht bij de Run2Day.

O ja: ben geen Asics Frontrunner geworden. Jammer maar helaas.

Reactie schrijven

Commentaren: 0