Einde behandeling

Vandaag weer bij de fysio geweest en ik ben voorlopig klaar met de behandelingen. Vandaag is mijn rug nog even onder handen genomen maar dat was het dan wel. Achillespezen voelen goed. Soms wat last van een trekkend gevoel aan mijn linkerhak maar dat is geen probleem volgens de fysio. Ik mag verder met opbouwen. Geen wedstrijden voor mij voorlopig. En dat vind ik geen probleem want ik maak best mijn kilometers. Vorige week zijn we nog even naar Texel geweest en voor het eerst dit jaar heb ik daar weer wat hardloopkilometers gemaakt. Tot nu toe zit ik al weer op 35 kilometer deze maand. En er komen nog wat vrije dagen aan dus dat wordt weer lopen. Ik heb net mijn workouts in mijn Garmin al weer aangepast.  Mijn volgende loop is 7 keer 5 minuten, dan 11 keer 3 minuten en dan door naar 4 keer 10 minuten. Het wordt weer leuk om naar buiten te gaan en bezweet terug komen van een training.

Prettige feestdagen!

Reactie schrijven

Commentaren: 0