Gaan

Het nieuwe jaar is begonnen. Het eerste loopje was op Nieuwjaarsdag. De bedoeling was om gelijk een goed ritme in te passen. Lekker om de dag de Cloudflows aan doen. Alleen niet echt rekening gehouden met werk, weer en noem alle andere excuses maar op. Het lukt mij niet om de gang te pakken te krijgen. Elke week begint met de beste voornemens maar aan het eind is het weer hetzelfde liedje: net te weinig gelopen. En mijn eerste halve marathon van dit jaar staat gepland op 2 april: de halve van de Haar.

En ik luister goed naar mijn lichaam. Ik wil dit jaar proberen blessurevrij door te komen. Dit heeft tot gevolg dat ik het opbouwen van de kilometers heel voorzichtig doe en daarom ook niet de 16 km in Apeldoorn ga lopen. Ik hoop dat ik eind van deze maand weer boven de 10 km heb gelopen. Zoals je merkt ben ik echt heel voorzichtig. Gisteravond in de regen en storm toch 7 km gelopen. Vandaag iets strakke kuiten dus weer diverse malen rekken. En elke avond trouw mijn oefeningen doen. Planken, balansoefening en rekken. Dus!

 

Wel ingeschreven voor diverse loopjes. Ook ga ik weer de Kikarun Utrecht doen in het team Femke. Je kan mij sponsoren via https://www.runforkika.nl/sponsor. En dan invullen Leen Stam. Gewoon doen.

 

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Myrthe (dinsdag, 16 januari 2018 20:15)

    Goed bezig! Jammer van Apeldoorn. Ik neem 'm ook niet van je over. ;P Je bent denk ik wel de meest oefening-trouwe persoon die ik ken!

  • #2

    Charlotte (dinsdag, 16 januari 2018 20:18)

    Wij gaan je sponsoren!

    Ps: je kleindochter vond het echt heel raar dat je in de regen ging hardlopen ;)