Ritme

Het begint weer te komen: ritme. Deze week om de dag gelopen en het voelt lekker. Het is wat langer geleden dat ik weer spierpijn had van het hardlopen. Wat kan je daar van genieten. En het voorzichtig uitbreiden van de kilometers gaat weer beginnen. Nog negen weken tot de Halve van de Haar. Het is mijn bedoeling om die halve marathon niet als wedstrijd te lopen maar als training. Daarna lekker door trainen. Ik heb besloten om niet de Vierdaagse van Nijmegen te gaan doen dit jaar maar om het hele jaar op het hardlopen te richten. Kijken of er heel misschien in het najaar weer een PR gelopen kan worden op bijvoorbeeld de 10 kilometer. De Singelloop kan daar best wel eens voor kan zorgen. Die is namelijk een week na de halve van Texel. Van de week gaat de inschrijving daarvan weer van start en dus wordt het weer om 0.00 uur met de iPad op schoot zitten in de hoop weer een van de 1600 gelukkigen te zijn voor de bootstart.

De trailrun-clinic van Run2Day van afgelopen werd helaas afgelast. Het was te gevaarlijk om het bos in te gaan na de heftige storm van vorige week. Nu is deze op 11 maart gepland. Ga ik dan kijken of ik het echt leuk vind om door het bos te rennen.

Ik heb mezelf ook opgegeven om Asics Frontrunner te worden. Als je wordt geselecteerd krijg je naast advies van experts ook de mogelijkheid om mee te doen aan de speciaal georganiseerde bijeenkomsten met andere Asics Frontrunners. Ik volg een aantal Asics Frontrunners op sociale media en wat ik zie spreekt me erg aan. En misschien is er wel plek voor een hardlopende opa.

 #AsicsFrontrunner

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Charlotte (vrijdag, 26 januari 2018 11:44)

    Duimen dat je wordt geselecteerd, hardlopende opa!

  • #2

    Myrthe (vrijdag, 26 januari 2018 20:21)

    Exact wat Charlotte zegt! :D Waar hangt het van af of je wordt geselecteerd?