November

Vandaag hardlopend november afgesloten. De behandelingen van de fysio werpen hun vruchten af. Het lopen gaat lekker en er zit een mooie opbouw in. Vandaag, na een klein weekje niet hardlopen door allerlei omstandigheden, toch weer 6 maal 5 minuten gedaan. Ben in november al weer twee keer de Haarrijnse Plas rond geweest. Deze maand totaal 62 kilometer gemaakt! Tweeenzestig.......weet je hoe dat geleden was? Je zult begrijpen dat ik me heel lekker voel.

Ik heb zelfs meegedaan aan de Trechnoteamrun op 11 november. Natuurlijk slechts een rondje van 3,5 kilometer maar gewoon het idee dat ik weer met een nummer op mijn borst een rondje kon lopen was heel leuk.

Verder is mijn hardloopagenda leeg voor dit jaar. Ik mag lekker blijven opbouwen en half december weer naar de fysio. Kijken hoe ik er dan weer voor sta en hoe we verder gaan. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0