Ben er nog

De titel zegt alles: ben er nog. Was alleen totaal niet actief op dit medium. Druk met een heleboel andere dingen zoals werk en zo. O ja, en met hardlopen. Gaat best lekker. Ik bouw voorzichtig op en omdat er een weekje wintersport tussen zat weer even een stapje terug gedaan. Ben nu weer twee weken bezig na de sneeuw en afgelopen zondag zelfs met een nummer op mijn buik weer eens een VIB-loop gedaan. Samen met mijn vrouw die sinds januari ook weer aan het hardlopen is gegaan.

We hebben zelfs samen nieuwe schoenen gekocht. De On Running Cloudflows heb ik in de kast moeten zetten op advies van de fysio. Ik moet schoenen hebben met zeker 10 mm drop. Dus nu loop ik weer op een oude liefde: Brooks. Ben nu voorzien van de Brooks Glycerine 16. Ik heb hier geen klachten over, echt een lekker schoen. De lichte pijn in mijn hak is soms aanwezig maar dat kan verder geen kwaad.

Gisteren 5 kilometer hard gelopen en vandaag, omdat het weer lekker is, even een rondje gewandeld in de buurt. Moet toch ook mijn wandelkilometers maken voor de Vierdaagse in juli. Probeer deze twee dingen te combineren: moet lukken toch? Hardlopen om de dag en af en toe een stevige wandeling. Nu langzaam naar het volgende loopje toe werken: de Unicefloop in Breukelen. Ik had heel stoer ingeschreven voor de 10 kilometer maar ik ga er 5 lopen. En niet te hard (proberen).

Reactie schrijven

Commentaren: 0